sobota, 12 kwietnia 2014

Jak być szczęśliwym w życiu ?

Hejka !
Przepraszam, że tak dawno nie pisałam, ale nie wiedziałam o czym. Jak macie jakieś pomysły na posty to piszcie. Chętnie wypróbuje :) Po tych dwóch zdaniach zapraszam do czytania tego postu ;*
Dzisiejszym tematem jest : "Jak być szczęśliwym w życiu ?" 
Często zadajemy sobie podobne pytanie gdy jesteśmy smutni nie wiemy co robić. Ja gdy jestem smutna zawsze słucham muzyki- to mnie wycisza i uspokaja. Jednak temat postu to jak być szczęśliwym więc ?...
Więc mam dla Was kilka pomysłów, które moim zdaniem powinniśmy spełniać.Mam nadzieję, że się spodobają :) :
  • Zawsze znajdujmy pozytywne strony danej sytuacji,
  • Jesteśmy pewni siebie i nie oglądamy się za siebie,
  • Staramy się zawsze uśmiechać i być miłym dla innych,
  • Czerpmy z życia jak najwięcej energii i radości,
  • Wesołe sytuacje utrwalajmy na fotografiach, a gdy jesteśmy smutni oglądajmy je !

Mam nadzieję, że dałam Wam kilka pomysłów na to, aby w każdej sytuacji znaleźć pozytywy :) 
Oczywiście zachęcam do obserwcji, a na pewno nie pożałujecie :)
 Pozdrawiam Lilka :*

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na posta :) Ciekawe pomysły ;) podoba mi się

    http://asia----blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze w chwilach kiedy jestem szczesliwa robie zdjecia by później gdy jestem smutna przegladac je. Wtedy momentalnie mam uśmiech na twarzy.

    http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z tobą! :)

    ♥ellie-elliee.blogspot.com♥
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zupełną rację! ;) Świetny, życiowy post ♥

    Zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń